Trevlig sommar från NEPI

Nu går en händelserik vår mot sitt slut. Under de senaste månaderna har vi på NEPI träffat många engagerade personer runt om i landet – på konferenser, i regionerna, genom vår Grundkurs i läkemedelsuppföljning och vid våra första nätverksträffar. Vi har också mött framtidens farmaceuter och tagit del av nya perspektiv, idéer och erfarenheter.

Utbytet med alla som arbetar med läkemedelsfrågor är en viktig del av vårt arbete. Genom att dela kunskap och erfarenheter kan vi tillsammans bidra till en bättre läkemedelsanvändning i Sverige.

NEPI:s styrelse har nu avslutat vårens arbete och vi ser fram emot en spännande höst med fortsatt samverkan, kunskapsutbyte och nya möten.

Trevlig sommar!